lenyúltak

Azon kedves áldozatok beszámolóit várjuk, akiket valahol, valaki, valamikor, valahogyan lenyúlt, megrövidített! Közbeszerzéssel nem foglalkozunk!!!! A beszámolókat a lenyultak@gmail.com címre várjuk! Ha nem szeretnél regéket írni, nekünk az is elég, ha elküldöd, hogy mikor, hol, mit nyúltak le tőled! Ugyanis feltett szándékunk, hogy az ország Lenyúltak térképét összeállítsuk.

Friss topikok

Új kommentek

Címkék

18 (1) anyós (1) árpa (1) attila (1) barna (1) belső (1) bicikli (2) busz (1) cikk (1) cikkek (1) de (1) debrecen (1) dísztárcsa (2) fényes (1) gyógyszertár (1) gyűjtemény (1) hogyan (1) hongrie (1) irányjelző (1) kerék (1) keszthely (1) kulcsár (1) lenyúlás (12) lenyúlások (1) lenyúltak (1) lopás (2) nappal (1) nyugdíj (1) összes (1) pan (1) parkolás (1) perc (1) petőfibánya (1) póló (1) stan (1) szatyor (1) szemezgetés (1) tábla (1) telefon (1) térkép (1) tour (1) villanyóra (1) virág (1) vonat (1) Címkefelhő

A gyógyszertárban nyúlt le a gazember

2008.07.30. 19:04 | Lenyúltak | 4 komment

Címkék: gyógyszertár szatyor lenyúlás

by Tünde

Sziasztok! Az ember néha úgy érzi ebben az országban magát, hogy el kellene innen húzni. Néha gyengébb, néha erősebb ez az érzés. Most nálam az elhúzás a nyerő jelenleg.

Tegnapelőtt voltam a nyolcadik kerületi szakrendelőben, ugyanis a kezemen egy szép pukli nőt vasárnap. A doktor úr diagnosztizált, - az, hogy hogyan, azt inkább ne firtassuk, az egy külön blogot megér - kérte, hogy vegyek fáslit, és napokig hordjam. Lementem az első emeleten található gyógyszertárba, ahol szépen beálltam a sorba. A kezemben egy szatyor volt, a sminkkészletemmel, szemüvegemmel, gyűrűimmel, karkötömmel, strandpapuccsal, gyógyszereimmel meg az ebédemet tároló műanyag dobozzal. Amikor sorra kerültem, leraktam a pult alatt lévő szatyortartó kiugróra, majd megvettem a fáslit. Nagy sietségemben otthagytam a szatyromat. Amikor a bejárati ajtómhoz értem, (kb öt percre lakom a rendelőtől) esett le a tantusz, hogy mit csináltam. Azonnal visszarohantam, de már hűlt helye volt a szatyornak. A gyógyszertáros néni persze nem látta - nem is hibáztatom, elég öreg már, meg nem is erre kell figyelnie - azóta már mások álltak sorban, szóval teljesen felhúztam magam. Nem is értem, hogy minek kellett elvinnie, legfölül a kajásdoboz volt, tehát nem is láthatta, hogy még mi van benne. Emellett a szatyor tartalmából maximum az ékszereket tudja hasznosítani, de azok sem voltak drága holmik, csak nekem voltak fontosak, a kereszanyámtól kaptam őket. A gyógyszerek is csak nekem hasznosak, speciálisak, csak vényre kaphatók, de már alig volt bennük, a szemüveget meg mire használná, tuti nem egyforma dioptria...

Szóval nagyon fáj, hogy ellopták a szatyromat, nekem sokkal többet ért, mint a piszkos gazembernek, és kimondottan fáj, hogy egy orvosi intézményben történt, ahova általában csak azok járnak, akik eleve betegek.

 

Te is meséld el, hogy hogy nyúltak le! Történetedet a lenyultak@gmail.com címre várjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://lenyultak.blog.hu/api/trackback/id/tr13593185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2008.08.01. 12:48:59

Figyelj már... téged nem "lenyúltak", hanem elhagytad a cuccodat. Óriási a különbség. ;)

Abelinda 2008.08.01. 21:05:05

freehckr-rel értek egyet. Hibáztál, mert emberből vagy, nem figyeltél, előfordul. Ha itt hibáztatni is kellene valakit, az te lennél... A legjobb környéken is előfordult volna, nem csak a nyolcban. Én a villamoson hagytam el anyám pénztárcáját 13 éves koromban, persze nem lett meg, pedig sírva vártam meg minden villamost a végállomáson, s a villamosvezetők segítettek nekem. De anyám engem baszott le, nem azt, aki megtalálta a tárcát és elrakta. (Azért volt nálam a pénztárcája, mert december 23-án elküldött a 4 villamosmegállónyira lévő cukrászdába habcsókért. :-))

Lenyúltak · http://lenyultak.blog.hu 2008.08.02. 09:30:47

Szegény Tündét védelmükbe vesszük, mert volt olyan bátor, és elküldte a sztorit :)
Igazából ő inkább magára a bosszantó jelenségre hívta fel a figyelmünket, nem pedig arra, hogy most ki a hibás. Egyszerűen ha lett volna a magántulajdon iránti tisztelet a lenyúlóban, akkor ez nem fordul elő.
Mennyivel jobb érés lett volna ha habcsókot tudtál volna majszolni, bár lehet, hogy most cukorbeteg lennél... :))

Pupcsi 2008.08.06. 17:51:29

Kedves freechckr és Abelinda!

Olvasván a hozzászólásotokat, kissé megrökönyödtem...
A tények: Tünde otthagyta a szatyrát a gyógyszertárban, miután 5 perc múlva visszaért már hűlt helye volt. Egyáltalán nem értem, hogy ebben miért ő volt a hibás. Úgy írtok, mintha teljesen legitim lenne az a magatartás, hogyha vki néhány pillanatra vagy akár percekre nincs testközelben a tulajdonával, azt bárki lelkifordulás nélkül lenyúlhatja, a "kívülállók" (például ti) pedig fejet hajtanak az efféle viselkedés felett, hisz a TULAJDONOS a hibás, aki volt olyan naiv (vagy éppen figyelmetlen), és azt gondolta, hogy nem kell magához bilincselni a cuccát vagy feliratokkal világossá tenni az oda érkezők számára, hogy az a szatyor tartozik vkihez, és bárki, aki azt magához veszi LOPÁST követ el.
süti beállítások módosítása