lenyúltak

Azon kedves áldozatok beszámolóit várjuk, akiket valahol, valaki, valamikor, valahogyan lenyúlt, megrövidített! Közbeszerzéssel nem foglalkozunk!!!! A beszámolókat a lenyultak@gmail.com címre várjuk! Ha nem szeretnél regéket írni, nekünk az is elég, ha elküldöd, hogy mikor, hol, mit nyúltak le tőled! Ugyanis feltett szándékunk, hogy az ország Lenyúltak térképét összeállítsuk.

Friss topikok

Új kommentek

Címkék

18 (1) anyós (1) árpa (1) attila (1) barna (1) belső (1) bicikli (2) busz (1) cikk (1) cikkek (1) de (1) debrecen (1) dísztárcsa (2) fényes (1) gyógyszertár (1) gyűjtemény (1) hogyan (1) hongrie (1) irányjelző (1) kerék (1) keszthely (1) kulcsár (1) lenyúlás (12) lenyúlások (1) lenyúltak (1) lopás (2) nappal (1) nyugdíj (1) összes (1) pan (1) parkolás (1) perc (1) petőfibánya (1) póló (1) stan (1) szatyor (1) szemezgetés (1) tábla (1) telefon (1) térkép (1) tour (1) villanyóra (1) virág (1) vonat (1) Címkefelhő

Túrás után nyúlt le

2008.07.22. 11:20 | Lenyúltak | Szólj hozzá!

Címkék: póló barna anyós lenyúlás

By Tamás
 
 

Egy igen furfangos történetet kaptunk Tamástól, akit, szerintünk fergeteges módon nyúlt le nem is akárki. A poént nem akarjuk lelőni, lője le Tamás.

 

Sziasztok!
 

Gondoltam megosztom veletek lenyúlásom történetét, ne csak én nézzek nagy szemekkel. Szombaton (fizuhéten) gondoltuk, hogy barátnőmmel kicsit bővítjük ruhatárunkat. Mindketten szeretjük a second-handeket, így elindultunk a kis turkáló-vándorutunkon, - általában havi egyszer megejtjük ezt a kispolgári szórakozást. Vettünk is pár ruhát, főként nekem találtunk „egyedi” darabokat. Két, első osztályú szerzeményemre voltam a legbüszkébb, egy zöld és egy barna pólóra. Több kilométer legyaloglása után és a nagy meleg hatására persze kiszáradtunk, ezért úgy döntöttünk, hogy hazatérünk oltani szomjunkat. A ruhákkal teli szatyrot leraktam a biciklim mellém a tárolóba, ahol csomó lom és a szemetesek vannak. Felmentünk és felkaptunk egy-egy ásványvizet, majd a kertben elkortyolgattuk a nedűt. Már nem mentem fel, mert későre járt, így egyenesen a tárolóba vettem az irányt. Gyanús jelként felfedeztem, hogy a szatyor nem ott volt, ahova letettem, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget ennek. Eközben láttuk, hogy „anyósom” már megérkezett, ugyanis az ő bringája is „befutott” már.

Hazatekertem és jó férfi módjára lehuppantam a kanapéra, kifújni magam. Ezt követően belekukkantottam a szatyorba, és a kedvenc barna pólóm hiányzott a gyűjteményemből. Félig szívrohamot kaptam már, amikor hirtelen csengeni kezdett a telefonom, a barátnőm volt az. Nagy hévvel mesélni kezdte, hogy mit tapasztalt, amikor felment a lakásba. Köszönt anyukájának, anyukája sanda mosollyal visszaköszönt, majd bement a szobájába, ahol legnagyobb meglepetésére a barna pólóm feküdt az ágyon. Édesanyja pedig büszkén mesélni kezdte, hogy milyen klassz pólót talált nekem, valaki ki akart dobni egy csomó ruhát, de ő kitúrta a legjobbat ezek közül. Ilyet még nem éltem át, hogy a saját anyósom nyúl le. Ennek ellenére nem lehet rá haragudni, hiszen nekem túrta ki a pólót! :)


Köszönjük Tamásnak a levelet, és hogy utólag megadta, hogy hol történt a lenyúlás (keresd a barna pólót - Bp.).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lenyultak.blog.hu/api/trackback/id/tr26579658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása