Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

lenyúltak

Azon kedves áldozatok beszámolóit várjuk, akiket valahol, valaki, valamikor, valahogyan lenyúlt, megrövidített! Közbeszerzéssel nem foglalkozunk!!!! A beszámolókat a lenyultak@gmail.com címre várjuk! Ha nem szeretnél regéket írni, nekünk az is elég, ha elküldöd, hogy mikor, hol, mit nyúltak le tőled! Ugyanis feltett szándékunk, hogy az ország Lenyúltak térképét összeállítsuk.

Friss topikok

Új kommentek

Címkék

18 (1) anyós (1) árpa (1) attila (1) barna (1) belső (1) bicikli (2) busz (1) cikk (1) cikkek (1) de (1) debrecen (1) dísztárcsa (2) fényes (1) gyógyszertár (1) gyűjtemény (1) hogyan (1) hongrie (1) irányjelző (1) kerék (1) keszthely (1) kulcsár (1) lenyúlás (12) lenyúlások (1) lenyúltak (1) lopás (2) nappal (1) nyugdíj (1) összes (1) pan (1) parkolás (1) perc (1) petőfibánya (1) póló (1) stan (1) szatyor (1) szemezgetés (1) tábla (1) telefon (1) térkép (1) tour (1) villanyóra (1) virág (1) vonat (1) Címkefelhő

A keszthelyi önkormányzat 18 perces lenyúlása

2008.07.23. 14:40 | Lenyúltak | 2 komment

Címkék: keszthely parkolás 18 lenyúlás perc

By Bombi

Nemrég a családommal a Balatonnál nyaraltunk. Az egyik nap rossz idő lévén átruccantuk Keszthelyre, hogy kastély- és városlátogatással üssük el az időt. Mondanom sem kell mások is pont ugyanígy gondolkodtak, ezért egész nagy forgalom és parkolóhelyhiány alakult ki a Balatonparti kisvárosban. Végre a kastély mellett sikerült egy parkolóhelyet elcsípni. Annak rendje és módja szerint leparkoltam és elindultam a parkolódíj-automata felé. Nagy megdöbbenésemre hosszú sor alakult ki az automata előtt. A sor elején németek próbálták értelmezni az automatára írt utasításokat. Bosszankodtam is, hogy mi a fenéért tartják fel a sort, aztán amikor én kerültem sorra nekem is nagy fejtörést okozott a gép használata. Az automata úgy néz ki mint egy karácsonyfa. Ha minden leírást végig szeretne olvasni az ember jó öt percet kellene tölteni a tanulmányozásával. Nem húztam az időt. Bedobtam 240 Ft-ot az automatába. A kiírás szerint ez pont két óra parkolást tenne lehetővé. Amikor már majdem visszaértem az autóhoz a parkolójegyen észrevettem, hogy a saját okoskodásom és matematikai alapképletem (1 óra 120 Ft, ergó 2 óra 240 Ft) valahol hibádzik.

Netán a keszthelyi önkormányzat parkolási cége nem a tízes számrendszerben számol. Szerintük a bedobott 240 Ft ugyanis nem két óra, hanem csak 1 óra 42 perc parkolást tesz lehetővé.

Megnézetm tüzetesebben is a parkolójegyet, hátha én hibáztam és csak 220 Ft-ot dobtam be. De nem. A cetlin szerepel a 240 Ft és az is hogy a parkolás kezdete 11 óra 57 perc a vége pedig 13 óra 39 perc.

Persze az egész nem nagy ügy. Nem az életemből elvett 18 perc hiányzik nekem, hanem  az elv bosszant. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lenyultak.blog.hu/api/trackback/id/tr74581800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamási 2008.08.01. 05:47:46

Kedves Bombi!

Tájékozatlan vagy!
Az ÁFÁ-t ne számold bele! Csak nem gondoltad, hogy az ÁFÁ-ért is parkolni fogsz? Az ÁFA az államé, azért nem jár parkolási idő!

Tamás

Lenyúltak · http://lenyultak.blog.hu 2008.08.02. 09:48:14

Tamási, ha ez így van, akkor miért nem tájékoztatnak erről? Miért nem írják ki, hogy +áfa?

Itt szerintem valami másról, lanyúlásról van szó :)

süti beállítások módosítása